Onsdag 3 Mars

Hallå!(:
Idag har jag fatiskt varit helt ledig, kände att jag behövde en ledig dag så att jag kan iallfall ha lite sportlov!(: Joel sov här och vi sov till elva, sjukt skönt att bara få sova ut och inte ha något inplanerat. Vi käkade frulle sen kom Joels mamma hit med hunden och hälsade på en snabbis(: Såklart när Joel och hans mamma skulle åka hem så stod mamma och Joels mamma och pratade i hundra år, precis sådär som bara vuxna kan göra:P

När dom hade åkt bestämmde jag mig för att storstäda eftersom mitt rum var så sjukt äckligt, när jag ändå var i gång så städade jag hela övervåningen. Dammsög, skurade och dammtrokade hela övervåningen så nu är det fräsch och rent här!:D

Ikväll har jag varit på spinning + Core med Jenny och Jokki plus två från Jokkis klass(: Det var sjukt kul men coren var obeskrivligt jobbig eller iallfall första övningen, trodde nästan jag skulle tuppa av;P Men nu är det gjort och det känns grymt skönt!:D

Jag tycker det är sjukt snyggt med leopard-detaljer, som t ex på den här jackan!


Nu ska jag kila mot sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0