Onsdag 17 Mars

Tjabba!(:
Idag var det praktiken på H&M som gällde 10-17, min handledare är borta och hjälper till att starta upp den nya butiken i Boden så jag fick klara mig ganska mycket på egen hand idag. Det gick faktiskt bra det var bara någon gång jag inte riktigt visste vad jag skulle göra men jag löste det själv!(: Har även fått in lite av The Garden Collection i butiken, så jag var ju bara tvungen att köpa ett plagg så det blev ett linne!;)

Efter jag slutat mötte jag upp Joel och så fick vi åka med dagens nya chaufför, Tobbe hade tagit körkort idag så Grattis till honom igen!(: Första gången jag åker med någon som har tagit körkort efter mig, haha x) Sen åkte jag och Joel hem med pappa och åt middag. Efter middagen begav vi oss ut på en löptur i byn, japp vi löpte runt byn båda två. Det kunde ni inte tro om oss va?;) Sen på kvällskvisten så tog vi en sväng förbi Jenny och hälsade på och fick äta tårta, sjukt gott vare och så gullig hon är som bjuder in oss bara sådär!(:

Kolla in L:A s gator, jag vill också dit och det är NU!


Nu är det dags för sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0