Måndag 15 Mars

Hallå!(:
Idag är det måndag och en ny vecka är igång igen, shit veckorna bara springer iväg och snart är det ju lov igen!(: Första lektionen hade vi inte så då knallade jag och Emma till kungs och så drog vi med Jenny påvägen, vi åt lunch där med våra babes + Elina!(: Måndagarnas luncher på kungs börjar bli veckans höjdpunkt!;) hahah! Sen hade vi bara svenska och gick igenom lite till nästa vecka då vi har prov, shit känns inte ofta nuförtiden som man skriver att man har prov:P

När jag kom hem från skolan så skulle jag vara duktig och läsa lite i min bok men jag hann inte ens läsa ett kapitel så hade jag slocknat! x) haha fick mig då en skön powernapp(: Efter middagen åkte jag och Jenny till Inpan och tränade ett PSI pass, sjukt skönt vare som vanligt!(: Sen begav sig Jenny till Alex sin babe och jag till Joel min babe!(:

Ungefär en sån här Outfit kommer jag att bära i vår!


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0