Lördag 27 Mars

Tjena!(:
Idag skulle jag egentligen jobba på H&M 11-15 men det blev 08:30-16:15, så det blev en väldigt lååång dag. det var hur mycket folk som hellst eftersom det är löningshelg så provrummen var proppade med kläder och stökigt överallt, så jag var ganska så slut efter den här långa arbetsdagen. Jag är ju inte van att jobba så här länge på en lördag men som jag säger, cash is king!;D

Kvällen här hemma har spenderats framför datorn och med familjen, underbar lördag eller? Ne men på riktigt orkar jag fan inte göra något annat ikväll. Ja just det jag har ju två nya 90210 avsnitt som jag inte kollat ännu!:O Det ska jag tillbringa resten av min lördagskväll med, perfekt!(:

Vem kan motstå att kolla på den här serien med dessa tre hunkar som är med, inte då jag iallafall!;)


Nu kilar jag härifrån, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0