Lördag 20 Mars

Tjena!(:
Imorse var väckarklockan ställd på 07:15, japp ni hörde rätt!:O Det var nämligen så att jag skulle följa med Jenny och hennes mamma till Kåbdalis, vi skulle åka buss dit med hennes mammas jobb och bussen skulle vara i Antnäs 08:15, och så sölig som Maria är på morgonen var det bara att kliva upp en timme innan x)

Vi anlände till Kåbdalis vid halv tio och då var det bara att sätta på sig pjäxorna och skidorna och dra sig ut mot backarna. Första åket trodde jag skulle vara hur ostabilt som hellst men när man väl var där i backen så gick det hur bra som hellst, det är som att man har det i backhuvudet precis som att cykla typ:P Vi åkte alla möjliga backar men dagen höjdpunkt var ju lätt den nya korgliften dom har, vet inte hur många gånger vi åkte den. Första gången trodde  jag på riktigt att vi skulle ramla av och dö, men det gick ju hur fint som hellst(: Det var helt enkelt en toppendag i Kåbban med min kära vän Jenny!:D

Så här snygga var vi i backen idag!(Y)


Nu ska jag på riktigt kila mot sängen, jag är verkligen döttstrött! Pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0