Fredag 19 Mars

Tjabba!(:
Idag har det varit en riktigt rolig dag. Det började med skola som kanske inte är det roligaste men vi hade bara två lektioner engelska och projektarbetet, vi gjorde nästan allting klart till UF-mässan och vi fick veta idag att det både är onsdag och torsdag (fast på onsdag ska vi bara fixa i ordning allting)(:

Efter skolan åkte jag hem och fick Joel med mig på köpet!;) Vi var duktiga och städade lite här hemma innan familjen kom hem och det bjöds på middag, tacos som jag hade längtat efter! Efter middagen drog vi till Arcus en sväng och kollade fotboll, Alviks damer spelade ju så var tvungen att kika ett tag(: Sen åkte vi vidare till Hertsön och hälsade på Emmas Martin och firade Emma som fyller 19 år idag! GRATTIS IGEN BRUDEN!;D Jag och Joel hade bakat en tårta åt henne som hon fick som en liten present, och den blev faktiskt helt lyckad och smakade till och med bra!;) haha!

Kolla in våran snygga tårta vi gjorde! Jag börjar ju snart bli proffs på att göra tårtor åt alla födelsedagsbarn, ska nog göra en åt varje vän som fyller år här framöver min nya tradition för det här året!;)


Nu blir det att krypa ner i sängen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Elina

åh då är jag o jokki påtur! :D

2010-03-20 @ 18:56:21
Postat av: Olivia

eller hur var det nu maria..jag tror det var din kära mamma som gjorde det mesta ;) hehe

2010-03-21 @ 20:42:41
Postat av: L

åh, en tårta ser jag fram emot ;)

2010-03-22 @ 09:19:10
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0