Torsdag 3 Juni

Hallå!(:
Idag blev att åka in till skolan för att äta lunch i matsalen med hela våran skolan, det var tacos och det var faktiskt gott för att vara på skolan:p Efter det åkte jag hem direkt och har bara chillat här hemma hela dagen eftersom jag typ fortfarande är sjuk, min hals gör så ont bara jag sväljer så kan kappt äta och hostan blir bara värre för varje dag!:O Kul att alla som var i Alanya typ är sjuka nu:S Men jag ska fan bli frisk till nästa vecka för då är det PARTY heeeela veckan lååååång!;D

Annars så är jag så sjukt sugen på att gå och se Sex And The City på bio, för verkligen alla säger att den är as bra! Blir att gå och se den med brudarna efter studentveckan är över typ:P


Nu ska jag ut i regent och köra bil, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0