Tisdag 8 Juni

Tjabba!(:
Idag var det stora dagen med stort B, nämligen Balen!!:D Dagen började med att jag hoppade i duschen på morgonen för att vara riktigt ren och fin till kvällen. Sen skjutsade pappa mig till mammas frisörs kompis som också är frisör:p Det tog ungefär två timmar att göra balfrisyren, men shit vad nöjd jag blev med den, äkta blommor och allt i håret!(:


Efter det åkte jag hem och väntade på att bli sminkad, men eftersom det var jag,Jokki och Elin som skulle bli sminkade så blev det lite stressigt. Klockan var fyra när jag gick över till Felicia och hon började sminka mig och 5 skulle jag befinna mig hos Tobbes mamma för att åka med den coola bilen därifrån. Felicia var så duktig och sminkade mig så snabbt men ändå blev det skitsnyggt och jag hann i tid till Tobbe!


Hos Tobbe var det massa folk och redan där var det skitmånga som ville ta kort på en, sen anlände även våran bil som vi skulle åka i och den var skitfrän!;P


Vi började rulla in mot stan i den gryma bilen, det var jag, Joel, Tobbe och Tove som åkte i bilen!(: Vi åkte runt i stan flera svängar och det var så härligt att åka runt i en sån där bil, man kände sig typ som en kändis!(: Sen när klockan slog 6 åkte vi mot stadsparken och vi fick köa ganska länge men kom ändå in typ i mitten och jag var så sjukt nervös innan vi klev ur bilen. Sen när vi klev ur bilen var det som att allt släppte och alla bara kollade på en och tog massa kort och jag kände mig typ som en prinsessa i min klänning! Åh vad roligt det var att träffa alla inne i stadsparken och gå runt och mingla och ta tusen bilder typ:P




Efter det gick vi in på stadshotellet och åt god mat, minglade, dansade loss på Grace men det blev ändå en hyffsad tidig kväll för att dansa i balklänning var inte det lättaste:P Men min kväll var ändå helt underbar men det bästa var ändå när man var i stadsparken, det var som i en dröm jag bara gick där och var så himla lycklig och glad!:D Alla ni andra som gick på balen var super fina och söta och tack till alla som kom dit och fotade!(:

Nu ska jag kila, pusstjing!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0