Tisdag 22 Juni

Tjena!(:
Idag är jag ledig men det blev att åka till vårdcentralen med mitt röda öga, och jag fick ögondroppar som jag ska ta. Håll tummarna nu att det blir bra, för det är inte vackert med ett rött öga! Sen följde jag med mamma och pappa och handlade på storheden, och när man handlar med päronen är det så bra för då får man alltid massa saker;) haha! Fick New moon på dvd som jag måste kika på någon dag nu innan Eclips kommer på bio!(: Hälsade även på Emma och Fredde som jobbar på Coop, passade på när mamma och pappa var in där ändå!(:

Ikväll har jag kollat fotboll på Tunavallen, notviken mot Luleå Hockey. Var faktiskt riktigt roligt att se på, kollade med Joel och en massa grabbar!(: Har även tagit hit min cykel så sen efter matchen cyklade jag,Joel och Tobbe till Fredde och så chillade vi där ett tag, jag säger bara spaceat kök Fredde har hos sin mamma!;) Sen blev det Donken som vanligt, men för ovanlighetens skull så cyklade vi;P haha

Här är mina tre favoritgrabbar, nykter bild men det var den enda jag hittade på dom tre!



Nu sova för imorgon blir det också en tidig dag, pusstjing!(:



Kommentarer
Postat av: jaalla

världens skönaste människor men bilden är ju kanske inte den fagraste jag sett i mina dar ;D

2010-06-24 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0