Tisdag 1 Juni

Hallå!(:
Idag har jag äntligen fått göra min hårförlängning på Killerqueen och det tog 3 och en halv timme med mitt jävla feting tjocka hår! Men jag blev så sjukt nöjd med längden och hur snyggt klippt det blev, älskar mitt nya hår!:D

Före:


Efter:



Idag har jag hunnit med en sväng på stan innan jag var hos frisören och växlade tillbaka alla pengar jag hade kvar, blev chokad av hur mycket pengar som var kvar men jag shoppade ju inte så mycket i turkiet utan pengarna gick ju bara till mat typ!(: Kollade även in nyöppnade shopping och alla butiker var så fina och jag blev mest förvånade över Gina hur jäkla stort oh luftigt det var(: Hos frisören tog det ju som sagt 3 och en halv timme och gud vad jobbigt det var i slutet att sitta stilla men ska man vara fin så ska man.

Ikväll har jag bara tagit det lungt eftersom jag typ blivit sjuk, har svin ont i halsen och är helt hes! Så har kurrerat mig här hemma bara och hoppas det blir bättre för det är ju sämsta tiden att bli sjuk nu just innan Studenten och allt!:O

Nu ska jag strax sova, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0