Söndag 6 Juni

Tjena!(:
Gårdagen var helt sjukt galet rolig!:D Alla idrottsklasserna hade maskerad i Antnäs Sörbygård som annordnades av Jokki, jag och Emma fick också komma dit och känna oss som två riktiga idrottstjejer!;) haha! Det var sjukt bra stämmning hela kvällen och det var proppat med folk! Det blev en hel del lekar, skratt och galenskaper!;D

Men att springa i klänning ute i  0,5 minusgrader var ingen höjdare om man är förkyld! Så hela natten har jag hostat sönder mina revben och i halsen känns det som jag svalt taggtråd!:O Idag har jag bara kurrerat mig hela dagen och varit utanför dörren en gång när jag åkte till Ica, nu fan ska jag bli friskt!

Ikväll blir det att kolla film med Joel som också blivit sjuk typ, toppen! Vi ska se Trubbel i Paradiset som verkar riktigt rolig!(:

Här är några bilder från igår, resten finns på fejjan!









Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0