Söndag 27 Juni

Tjabba!(:
Här har det varit dålig uppdatering under helgen, men vafan jag har faktiskt haft ett liv den här helgen!;P Ni kan få en kort resumé av helgen:

Fredag, Midsommarafton

Vi firade midsommar här hemma med god mat och underbart härligt väder!(: Kvällen var helt oplanderad men det blev ändå riktigt rolig. kvällen började med att jag och Joel skjutsade Amanda till Bergnäset och Jokki och Nordan till Malin O i Joels klass, där blev vi kvar ett tag och Joel tog någon shot;P Så jag blev chaffis hela kvällen;) Sen åkte vi till Tobbe och var med honom, Fredde och Martin ett tag. Men grabbarna skulle och spela Tennis men då kom Jenny och var mitt sällskap i några timmar, Shit vad jag hade saknat henne för sist jag var med tjejen var innan Alanya!:O Vi satt bara och pratade i Joel lägenhet och sen när vi blev less på det drog vi till Tennisplanen. Men där hann inte vara där så länge innan en securatyvakt kom och sa till oss för att Joel hade levt om för mycket;P Haha så går det när man är en dålig förlorar;)

Sen hände det världen grejj, jag coh Jenny drog från Tennisplanen och skulle åka och kika på några hus med det slutade med att en bekant som jag känner hade fest i sitt hus och det var typ flera 100 pers där och polisen kom och det blev en enda gröt av allting;) Men det var ganska kul att vara med som om det var värsta dramat;P Sen blev det Maxmat och hälsa på en annan fest med massa folk som man kände, kvällen slutade krign halv fyra och jag hade riktigt kul!(:

Här är lite bilder från Tennisen som vi spelade kring tolv på natten!





Lördag, Midsommardagen

Idag blev det bara att chill, jag och joel åkte hem till mig på förmiddagen och var där och tog det lungt(: På kvällen var vi med Tobbe, Fredde, Martin och Jesse!(: Vi var hos Tobbe och kollade fotboll och sen spelade vi rapakalja och jag tror inte jag skrattat såååå mycket på väldigt länge, fy fan vad roligt det var!;) Haha och ni som känner mig vet ju att jag typ hatar att spela sällskapsspel men den här gången var det bland det roligaste jag gjort;P

Så här såg det ut dom första 10 minuterna av spelet när alla var ganska seriösa, resten av speltiden dog alla av skratt!




Söndag

Idag har jag i princip bara jobbat, H&M 12-16:15 var det som gälllde och det var mycket mer folk än vad jag hade förväntat mig men det gick bra att jobba!(: Sen har jag bara hunnit hem och ätit middag. Nu får vi se vad kvällen har att erbjuda!(:

Ska kila härifrån nu, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

HAha varför står jag så jättekonstigt med mina ben på båda bilderna?! :O HAHA x)Fina var dom ändå! :D haha

2010-06-28 @ 22:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0