Söndag 20 Juni

Tjena!(:
Idag vaknade vi vid tolv typ!:O Riktigt skönt att få sova ut när man jobbat hela helgen, att jag aldrig lär mg att gå och lägga mig i tid när jag jobbar! Det blev en riktigt slö dag framför tv:n och datorn:P Vid fem körde jag hem och hemma blev det Tacos, jag kna verkligen aldrig bli less på den maträtten!(:

Ikväll har jag varit med några av brudarna hemma hos Elina!(: Hon hade bakat scones när vi kom och dom var sjukt goda, gullebarn! Sen satt vi och pratade ett tag och sen blev det att kolla film, Did you hear about the Morgans kollade vi. Den var sjukt rolig och bra, har velat se den helt länge och japp den var så bra som man trodde den skulle vara!(: Sen kollade vi lite Blåsningen och det kan ju vara bland det roligaste programmet jag sett;P Amanda visade när Katrin blev blåst och det var så sjukt kul, hade lätt velat göra så med någon;P

Se den här filmen!


Nu ska jag sova, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0