Onsdag 2 Juni

Tjena!
Idag har jag varit och ätit lunch på stan med klassen, härligt att träffa alla igen nu efter Turkiet!(: Haha det var sjukt kul att jag och Emma typ har prick samma hår färg och längd på håret nu eftersom att båda har gjort hårförlängning, mamma tyckte vi var som tvillingar men det var kanske att ta i lite:P Efter lunchen blev det att gå på stan en sväng och jag hittade en jättecool klänning som jag kanske ska ha på studentkvällen, för jag vet inte om jag ska ha samma klänning på dagen som på kvällen så det är dagens I-landsproblem.

Efter middagen kilade jag över till granen Felicia och så testade hon balsminkningen på mig. det blev helt sjukt fint och hon äör så jäkla duktig på det där nu, så jag tror det kommer bli helt perfekt till balen!:D

Ikväll tänkte jag bara ta det lungt men planerna blev helt andra och jag var med Joel och grabbarna och hade lite förfest hemma hos Joel (fast jag var nykter eftersom jag typ är sjuk). Sen drog vi till Kafelino och träffade alla andra studenter, men vi blev inte kvar där så länge för jag kände mig inte så kry men det var iallfall kul så länge det varade!(:

Jag är lite sugen att köpa ungefär en sån här tunika från Gina, jag har verkligen börjat älska leopard!

 
Kul att det här inlägget inte publicerades igår:s

Dags för middag, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0