Måndag 28 Juni

Hallå!(:
Idag har jag varit Ledig!!(: Jag tänkte åka på stan idag och shoppa lite eftersom den stora REAN börjar idag, men för det första så hade jag absolut ingen att gå med på stan och jag hade verkligen ingen lust att gå själv och för det andra kom jag på att jag ändå aldrig hittar något på rea så då var det kört!;P Istället har jag varit hemma hela dagen och städat i massor, varit ute i det fina vädret, hoppat studsmatta med min lillebror och läst bloggar!(: Det har faktiskt varit skönt att bara vara hemma en hel dag, fast jag blev lite rastlös där ett tag:P

Efter middagen har jag varit med Jenny, hon ringde bara helt plötsligt och bjöd mig på fika och vem tackar nej till det liksom?;P Så jag cyklade dit ett tga och fick massa gott fika och så satt vi bara och pratade(: Så gulligt av henne att bara bjuda på fika så där!:D Just det fick se deras nya hönor och tupp, riktigt cool tupp men lite läskig var den allt;P Men jag tycker det är sjukt kul att dom har hönor, som lite ovnaligt sådär(:

Här har vi Tuppen och Hönorna som ligger och värper på några ägg!



Nu ska jag typ sova, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0