Lördag 12 Juni

Hallå!(:
Idag har jag verkligen varit helt död, vi sov fyra timmar nu på morgonen eftersom vi gick ovh la oss halv 6!:P Så idag har jag bara slöat hela dagen och typ inte ens orkat röra mig för jag har varit så jäkla trött, tog dock en powernap på typ en timme men det hjälpte inte så mycket!

På kvällen blev det att umgås med Joel och boysen, det blev som vanligt massa fifa spelande!;) Sen vid ett bestämmde sig grabbarna att domn var hungriga och ville dra till Donken så d var det bara att följa med:P Kul att dom här killarna typ är stammisar där så att personalen typ känner igen dom;P

Usch nu är jag sjukt less på skräpmat, har fan ätit sån mat typ 4 gånger på en vecka!:O Max två gånger och Donken två gånger, men så blir det när man går ut på krogen och sen är hungrig eller när man umgås med Joel och grabbarna:P Fan om det fortsätter såhär kommer jag ju se ut som en flodhäst till beach 2010!;) haha

Nu ska jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0