Fredag 18 Juni

Hallå!(:
Idag klev jag upp tidigt och han med mycket innan jag började jobba klockan tolv. Duschade, rakade benen, plockade ögonbrynen, tog en powernap, åt frukost sminkade mig och kollade fejjan såklart!;) Bra jobbat för att vara mig för ni som känner mig vet hur sjukt seg jag är på morgonen;P

Åkte till H&M och jobbade 12-18, det blev mest att stå i kassan och så fick jag vara med och låsa. Alltså inte bara räkna kassan utan även vara en av dom två sista som lämnar butiken, var lite nervös eftersom jag inte räknat kassan och de sen i julas men det gick ganska bra(: Men det tjovarde lite när vi skulle låsa och det så slutade inte förrän 18:40.

Blev att äta köttbullar och makaraoner till middag eftersom att jag och Joel har så himla bra fantasi när det kommer till mat;P Men det är ju faktiskt riktigt gott tycker jag!(: Ikväll har vi varit med grabbarna och hängt hos M.I där grabbarna lirade poker och jag försökte verkligen sätta mig in i hur fan man spelar men jag fattar lika mycket nu som när jag kom dit typ;) haha! Men jag höll typ på att dö av skratt flera gånger för dom där grabbarna är bland dom roligaste som finns ibland!;P

Maria och böcker går inte bra ihop, men dom här två böckerna vill jag verkligen ha!


Nu är det sängen som gäller, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0