Torsdag 8 Juli

Tjena!(:
Jobb som vanligt hela långa dagen, och idag var jag så sjukt trött så jag hade typ kunnat somna på jobbet:P Men det gick ju iallfall bra och jag klarade mig hela dagen lång!(: Det var ganska lungt idag men alla var väl på strnden och stekte:P Kul att jag inte varit på en svensk badstrand ännu eller badat i svenskt vatten! Någon dag när jag är ledig och det äntligen kan vara fint väder då ska jag passa på, men det händer ju inte så ofta.

Direkt efter jobbet var det bara hem och äta middag sen var det Volleyboll på hälsans som väntade!(: Vi blev ett helt gäng för det var jag,Oliva och Jokki sen var det Joel och heeela deras gäng!(: Men på hälsans hade dom tagit bort nätet, så vi spelade på Porsön men liak kul var ju det!(: Om jag säger så här Volleyboll är ju inte min staka sida men det va rändå sjukt kul!;D

Ungefär så här satsig var jag under hela kvällen!;) Haha


Nu dags att sova för imorgon blir det upp tidigt! pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0