Torsdag 22 Juli

Tjena!(:
Igår jobbade jag igen 09:45-18:15, fast egentligen skulle jag bara jobbat till 16 men vad gör man inte för lite pengar!(: Jag och Pernilla kämpade på i kassan dom tre sista timmarna och shit vilket tryck det var hela tiden, folk älskar att shoppa på sommaren typ!:P

När jag kom hem hade både H&M katalogen och Studentkatalogen kommit!(:



Idag har jag jobbat 09:45-18:15 ännu en dag, fick vara där uppe och det är alltid så fint där!(: Vi har redan börjat få in lite av höstkläderna som är i katalogen och det är så kul! Nog för att jag inte längtar till hösten men liiite till höstkläderna;) haha!

Blev mat från Kebabhuset när jag kom hem och det satt fint, var hungrig så jag åt för en hel familj typ! sen gjorde jag och mamma klart tre timmar kakan som jag ska ha till jobbet imorgon för det är jag som har fredagsfika!(: Hoppas bara alla tycker om den nu, själv var det sjukt längesen jag åt den men den är sååå god! Det är Jenny som tipsat om den och när man frågar henne och mat så gör dom aldrig något äckligt!(:

Världens godaste efterrätt typ!


Nu ska jag hoppa i säng för imorgon väntar jobbet som vanligt, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: joel ;D

"sen gjorde jag och mamma klart tre timmar kakan"



Antar att du menar att DIN mamma gjorde allt! ;D haha det enda du gjorde var ju att slicka rent visparna från vaniljsås ;D

2010-07-23 @ 19:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0