Torsdag 15 Juli

Hallå!(:

Dagens Inköp


Idag blev jag så sjukt shoppingsugen så efter jobbet så gick jag runt i butiken och hittade massa gobitar!(: Alltså jag kände att jag inte hade shoppat något den här veckan så var bara tvungen och så har det ju kommit in massa nytt så vad ska man göra om man jobbar i en klädbutik?;D Fick med mig hem en jätte mysig stickad tröja, ett sommrigt linne som är sådär U-ringa under armarna som jag gillar och en vanlig kofta eftersom det ekar tomt i min garderob av just koftor:p Köpa även en t-shirt till min Joel som hade namsdag här får någon dags sedan och tänkte vara en gullig flickvän och överraska med en lite present!:D

Annars så har hela min familj dragit på semester och lämnat mig hemma, men vad gör man inte för jobbet liksom!(: Nä men jag had ändå inte orkat följa med, hatar att åka bil så länge i så fall hade jag hellre tagit ett flyg för flyga det älskar jag!(: Så jag är helt alone här hemma tills söndagkväll, rätt så skönt men det ändå jag känner är att jag inte kommer få någon mat för matlagningn är inte min starka sida!;) haha

Nu har jag inte tid att sitta här mer, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0