Torsdag 1 Juli

Tjabba!(:
Igår jobbade jag 9:45-18:15, har haft två riktigt långa dagar nu och min rygg tar typ stryk när jag står hela dagarna och har så dålig hållning! Men jag ska inte klaga jag jobbar ju och har det bra!(: Direkt efter jobbet tog jag och Joel piteåbussen till Rosvik och åt hos hans mamma och pappa, med även hans brorsa och hans tjej(: Riktigt gott vare och fick jordgubbar och grädde till efterrätt som var helt sjukt gott!!:D

Vi åkte hem vid nio och då blev det att åka till Tobbe och vara med grabbarna, vi kollade Good Luck Chuck! Så jävla rolig och ful film, alltså jag dog typ av skratt även fast jag redan sett den typ en eller två gånger förut;) haha! Om ni är på depigt humör är det där en perfekt film att se, det lovar jag er!


Idag har jag varit Ledig, så himla skönt att få sova ut för det behövde jag verkligen!(: På köpet var Joel också ledig just idag, vad är oddsen liksom när vi annars jobbar 24/7 typ?;P Vi spenderade dagen på stan och vi shoppade loss eller iallfall jag:P Hittade en ryggsäck, ett linne och en jacka och där var typ mina pengar slut! Nä kanske inte riktigt men jag hittade faktiskt ryggsäcken och linnet på rea och jag menar hur ofta händer det mig. Så då var det lika bra att slå till på en gång!(:

Dagens Inköp


Dags för sängen nu, god natt på er! pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0