Tisdag 13 Juli

Tjena!(:
Första jobbdagen den här veckan, skönt att då en lite kortare vecka nu när man jobbar varje dag:P Men den här veckan är ganska lungn för jag börjar 12 varje dag förutom en, så sovmorgon får jag allt!(: Idag blev det en en skön sovmorgon och för första gången på typ flera veckor kunde jag och Joel äta frukost tillsammans, nu när man jobbar händer det inte ofta.

Efter jobbet åkte jag hem och somnade ungefär 17 gånger på bussen och höll precis på att missa min busshållplats men han precis trycka! Annars hade jag blivit sjukt sur för det finns nästa inget väre än att missa sin busshållplats när man har slutat jobbet och bara vill hem.

Nya bilder från den kommande säsongen av Gossip Girl, känner att det är lite tomt utan alla serier nu! Men jag ska nog göra som amanda och kolla om hela O.C nu under sommaren(:


Måste kika in på fb en sväng innan jag ska sova, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0