Söndag 4 Juli

Tjena!(:
Varför alltid söndagar så tråkiga? Eller idag var det säkert för att det har varit sånt piss väder ute, för på sommaren är aldrig söndaagar tråkiga fast då har jag heller aldrig koll på veckodagarna typ:P Idag har jag städat hela huset med mamma, eftersom det ändå var sämst väder var det lika bra att göra någon nytta och det behövdes verkligen!

Ikväll försökte jag dra ihop tjejerna men ingen kunde förutom jag och Jenny:P Så det blev kvällshäng med Jenny!(: Vi tog oss en ritkigt lång cykeltur eftersom vädret blev så bra här på kvällen, synd bara att den riktig sommaren aldrig kan komma hit! Sen satt vi ute på jennys altan med fruksallad och pratade!(:

Jag har fortfarande inte släppt Eclipse, den var såå sjukt bra, åhhh allting var så fint och bra!! Lätt den bästa filmen hittils av dom tre som kommit ut. Jag känner att jag måste börja läsa fjärde boken som bara ligger här hemma oläst, ska verkligen försöka läsa en hel bok nu!


Was it something I said or something I did
Did my words not come out right
Though I tried not to hurt you
Though I tried
But I guess that's why they say

Every rose has its thorn
Just like every night has its dawn
Just like every cowboy sings his sad, sad song
Every rose has its thorn

Yeah it does


Äntligen ska jag få lägga mig i min renbäddade säng, God natt! pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0