Söndag 25 Juli

Tjena!(:

Har helt glömt bort bloggen under helgen för att jag haft så mycket annat för mig men här kommer en liten Update!

Fredag:
Det blev en stressig kväll, Joel slutade jobba nio och innan vi hade hunnit ta oss till Tuna och cykla därifrån till Elina och Viktors lägenhet i stan för Partyyy så var klockan runt tio! Men när vi kom dit hade alla hunnit komma och vi var efterlängtade så det kändes ju bra(: Det var ganska mycket folk och bara härliga människor som man kände och det blev en riktigt trevlig och bra fest till slut även fast den hade sina stunder för mig:P Men det var iskallt att cykla hem i bara partykläder på natten, vad händer med att det typ har blivit höst helt plötslig!:O Tack iallfall Elina och Viktor för en kanonfest!:D

Här kommer lite bilder från kvällen


Lördag:
jag jobbade 12-16, sen efter jobbet kom Joel och hämtade mig och så åkte vi hem till mig och åt Tacos med familjen!(: Efter det blev det en powernap eftersom det inte blev så mycket sömn inatt:p

Vid nio så ringer tvillingarna Hellander och frågar om vi är på att åka till TRÄSTOCKS! Haha världens spontanaste grejj gjorde vi och packade in oss i deras bil jag, Joel, Hanna och Linda och så drar vi till Trästocks vid halv tio och Joel är chaufför!;P Vi kom fram vid elva och vi trodde vi skulle träffa hela Luleå där, men vilken flopp det blev för alla hade typ åkte hem på dagen så vi träffade inte allt för många som vi kände men ändå en del(: Jag och Joel tappade bort tvillingarna och hängde med bland annat Lena J under kvällen(: Men jag säger bara det var inte värt det, eller iallfall inte bara att göra det så spontant men det var ändå kul att ha gjort något sånt där och riktigt kul att umgås med Hanna och Linda för dom är så söta!((: Alla sov iallfall hela vägen hem i bilen och hemma var vi vid halv 5!

Söndag:
Idag har jag sovit men sov bara till tolv sen kände jag att jag inte skulle sova mer för då kommer jag aldrig somna inatt. Nu på eftermiddagen har jag gjort en hemlig grejj som ni får veta om några dagar;P Erkänn nyfikna ni blev nu va?;D

Ikväll har jag bara myst på med Joel hemma hos honom efter han slutat jobba vid nio! Hatar när han jobbar kväll men vi två har ungefär inget liv just nu när vi båda jobbar heeela tiden! Men efter sommaren när pengarna kommer blir det nog en resa någonstan bara för att njuta och ta det lungt!(:

Oj vad långt inlägg hoppas ni tappra själar orkade läsa hela, nu blir det sängen för mig! Godnatt(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0