Söndag 18 Juli

Tjena!(:
Idag har jag varit ledig, himla skönt men trist att det har varit sämst väder hela dagen. Har bara varit hemma och tagit det lungt när alla andra har jobbat idag:P Sen så kom min familj hem från sin lilla semester och jag blev så glad för det har varit så tomt i vårat stora hus när jag bara varit själv här, men nu är dom tillbaka och nu är det fullt hus igen;P haha

Ikväll har jag varit med massa folk och spleat Volleyboll på Trolltjärn igen, var typ samma personer som förra gånger så orkar inte skriva alla;P Riktigt kul vare, men folk började dra efter ett tag så då blev vi mindre folk och volleyboll liret började spåra lite;P Sen tog alla ett kvällsdopp förutom jag och Amanda som var lite badkrukor;) Efter det drog vi till Joel och spelade Alias som vi fick låna av tvillingarna, verkligen as roligt spel som " Med andra ord" fast mycket roligare!(: Kom inte i säng förrän vid tre tiden, men så ska det vara på sommaren(:

Badungar i Trolltjärn!


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0