Onsdag 7 Juli

Tjabba!(:
Idag var det ju regningt som tusan när jag vaknade, vars försvann solen då! Äsch jag skulle ju ändå jobba så då spelar det ingen roll om det regnar:P Men när jag slutade jobbet var det strålande sol och stekande het igen!(: Hoppas det bara inte är superbra väder imorgon för imorgon jobbar jag lååång dag!

Blev att grilla grillspett till middg, alltså seriöst finns det något godare än grillat på sommaren!(: Vi äter det typ 24/7 på sommaren! x) Sen när vi just hade ätit middag ringer Jenny och är helskum i telefonen och jag fattade ingenting? Haha några minuter senare kommer Jenny och hennes mamma med rabarberpaj som efterrätt!:D Hur söta är inte dom då, det var som ett lite Tack till mamma för att hon fixade sommarjobb åt Jenny(: Så vi satt ute på altanen och fikade, mysigt värre!(:

Jag är riktigt sugen på att åka till Usa! Ska iallfall och hälsa på Jokki sen när hon flyttar dit!


Nu ska jag ta en snabbdusch sen sova, godnatt! pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0