Fredag 30 Juli

Hallå!(:
Idag har jag som vanligt jobbat heeela dagen!(: Jag som hade tänkt att jag inte ska shoppa så mycket mer nu på ett tag kunde verkligen inte hålla mig idag när det kom massa nya saker! Jag har köpt så sjukt coola skor, haha det var så fullt för alla i personalen blev helt galna i dom och nästan alla köpte ett par så det fanns inte många kvar sen till kunderna;P Var även tvungen att köpa en till transparant skjorta fast millitärgrön, en av höstens färger helt klart! Sen blev det även en liten väska eftersom jag inte har någon riktigt liten och så är det ju perfekt att ha nu till festivalhelgerna som kommer(:

Dagens Inköp


Ikväll har jag varit med alla flickorna!(: Vi satt vid Kulturenshus ett tag och tog det lungt, sen åkte vi till Elina och satt och pratade och bara hade det mysigt!(: Är nyss hemkommen där ifrån, det blev en ganska tidig kväll men jag jobbar ju imorgon och så fyller jag ju år så imorogn blir det en lång dag + natt, åhhhh vad jag längtar och är taggad nu!:D

Nu måste jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0