Update


Bilden är från 8:an eller 9:an

Jag såg att jenny hade skrivit ett inlägg om när vi gick i samma klass, och jag ville inte vara sämre;P Jag tänkte bara säga att jag verkligen ÄLSKADE att gå i samma klass som den här tjejen!!!:D Vi hade alltid så sjukt roligt och även fast vi såg varandra prick varje dag i 16 år så blev vi aldrig less på varandra, helt sjukt! Fast då kunde vi varandra utan och innan också, till och med våra lärare brukade fråga hur mycket tid vi spenderade med varandra:P Vi har gått med varandra från vi var noll år till 9an. Jag kommer ihåg när vi skulle sluta nian så sa jag: tänk nu kommer vi aldrig mer vara på samma skolfoto, hahah som att det var de viktigaste!;)

Nä nog har jag saknat att gå med den här bruden på gymnasiet, men jag har ändå nya klasskamrater nu som är jätte söta!(: Men det kan aldrig bli som med dig, tur att vi fick ha matte b och livskunskap med varandra hela 2:an för då blev det lite som att gå i samma klass igen!:D

Kommentarer
Postat av: jenny

Jagvet. Gillade alltså typ de lektionerna bara för att du var med. Var du inte de. HATADE jag dom!! ;) hahahaha

2010-01-11 @ 23:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0