Update


Ikväll har jag varit med mina två flickor Jenny och Amanda!:D Det kändes som att det var så där sjukt längesen vi var med varandra nu när Jenny varit flera hundar mil ifrån oss och jag och Amanda har typ inte heller hunnit träffats nå. Så det var väldigt efterlängtat att få träffas igen, kändes som att vi hade hundra miljarder saker att berätta för varandra, jag tror inte vi var tyst seriöst en minut x) hahah! Sen kollade vi tv och chillade på, vi såg när Rihanna var på någon show. Alltså shit vad jag diggar den tjejen, så söt och härlig tjej med båda fötterna på jorden och inte så där dryg som kändisar kan vara. Och ett stort plus är ju att hon har en så grym sångröst också, vi bestämde oss att om hon kommer till Sverige någon gång så ska vi LÄTT se henne!(:

Älskar den här låten! Rihanna- Fire bomb
I just wanna set you on fire
So I wont have to burn alone
Then you
Then you'll know where
I'm coming from
Fire bomb
Fire bomb

Baby we were killing 'em
They couldnt handle the millionth degree
We were criminals
As we were burning
The world called the police
Fire department, ambulance
You can call me crazy cause I believe
The only move for me and you
Is to go out blazin'
And

The lovers need to clear the road
Oh, oh, oh
Cause this thing is ready to blow
Oh, oh, oh

I just wanna set you on fire
So I wont have to burn alone
Then you
Then you'll know where
I'm coming from
Fire bomb

Nu ska jag kolla nylleboken, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0