Tisdag 12 Januari

Tjennare!(:
Alltså jag vet inte vad som har hänt med mig, inatt kunde jag verkligen inte somna. Jag gick och la mig kanske mellan tolv och halv ett och sista gången jag kollade på klockan var den tre!:O Jag låg och vred mig i sängen och det var verkligen skit jobbigt. För jag är en sån person som direkt jag lägger huvudet på kudden somnar. Men det är nu på sistone det har hänt flera gånger att det tar jättelänge innan jag somnar, det är sjukt jobbigt iallfall!

Annars har dagen varit helt okej, på religonen blev vi bjudna på glass av våran mentor(: Efter skolan gick jag på stan en sväng, jag skulle nämligen köpa present åt en viss kille som fyller 19 på fredag!:D Jag hittade en fin present som jag hoppas han kommer gilla(: Sen har jag ju en överaskning till;) Jag hittade jag även två tröjor till mig själv, en svart vanlig lite längre stickad tröja. Den andra tröjan jag hittade har jag kollat länge på men aldrig riktigt orkat köpa men nu var den på 50% så då slog jag till!(:

Dagens Inköp:



Nu ska jag kila och kolla mitt favoritprogram på tv, Jag ska bli stjärna!(: pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0