Söndag 3 Januari





Hallå!(:
Satt just och kollade i H&M katalogen en andra gång och jag har hittat så sjukt mycket snygga kläder som jag vill ha i vår(: Jag måte köpa en ny bikin i år också, och det här året hittade jag hur många snygga som hellst i H&M katalogen. Shit vad svårt jag har att bestämma mig för vilken jag vill ha, det kommer säkert sluta med att jag köper flera stycken;) Tur att jag jobbar på H&M så kan jag ta del av favoriterna direkt dom kommer till butiken!(:


Idag startade dagen med träning på Inpuls igen, med Jenny och Amanda(: Vi biffade upp oss lite i gymmet, har faktiskt börjat tycka om att vara i gymmet mer nu(: Sen åkte jag hem och hjälpte till att städa undan julen här hemma. Vi kankse var lite tidiga men det var ändå rätt skönt att få undan den. Ikväll har jag hängt hos Olivia en sväng(:


I always knew you were the best
The coolest boy I know
So prettier than all the rest
The star of my show
So many times I wished, you'd be the one for me
But never knew you'd get like this boy what you do to me
You're who I'm thinking of,
Boy you ain't my runner up
No matter what your always number one

Nu ska jag hoppa i säng,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0