Söndag 17 Januari

Tjennare!(:
Gårdagskvällen skulle bli en chillkväll med Elina och Jokki men det slutade med hemmafest hos GG i Jokkis klass(: Var inte alls taggad på fest men följde med iallfall, och det var bra nu i efterhand(: Träffade mycket härligt folk där och det bästa under hela kvällen var nog när vi tävlade i att pricka kapsyler i en mugg och ha isbitkrig x) haha

Jag fick även skjuts till tuna av Keso den snälla pojken(: Så jag spenderade ännu en natt på tuna tillsammans med Joel!:D Det enda jobbiga var att vi typ somnade halv fem och vaknade tio;O Så med fem och en halv timmar sömn är jag ganska så trött just nu och imorgon är det skola och jag är inte taggad för fem öre!

Ikväll har jag knallat över till bästgranen Olivia och varit med henne(: Vi satt och pratade och helt plötsligt säger Olivia att hon är sugen på Lime, så vi skär upp en Lime och trycker i oss flera klyftor. Helt sjukt surt det var!;O haha den där flickan har sina störda idéer ibland;)

Två härliga sommaroutfits från H&M som jag diggar sjukt mycket!
 

Nu ska jag kolla lite tv, pusstjing(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0