Söndag 10 Januari

Hallå!(:
Idag pallrade jag mig upp vid tio, eller okej pappa kom in i rummet och typ skrek att det var dags för världens godaste frukost x) Jag tänkte det är lika bra att kliva upp och försöka ställa om dygnet nu såhär till skolstarten! Sen efter frukosten blev det att åka med Jenny till Inpuls och träna ett pass Body pump, jag tycker det passet är sjukt kul men ändå sjukt jobbigt. Så imorgon kommer jag nog knappast kunna röra mina armar x)


Resten av dagen har jag bara varit hemma och typ städat, bara som en vanlig tråkig söndag. Har även hunnit med ett besök hos Olivia på kvällen!(: hjälpte henne lite med en religionsuppgift dom hade, fattar fortfarande inte att jag fick mvg som slutbetyg i 9:an, det måste ju typ ha varit ett skämmt för jag är ju inget snille på det där kan jag ju säga;P

Jag och Joel satt och drack thé i fredags och vi kom fram till att det är bland det äckligaste som finns. För det smakar ju ABSOLUT ingenting, jag känner då iallfall aldrig någon smak och jag har ändå provat med allt typ: mjölk,socker, honung men inget funkar ju. Utan det är bara varmt vatten man dricker. hur gott låter det liksom?:O

Den här snygga outfiten hade jag gärna ägt



Nu ska jag kolla facebook en sista gång innan sängen väntar,pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Linnea

vaaa, det smakar inte alls bara vatten ju :o åh, blir typ chockad.

2010-01-11 @ 11:14:10
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0