Onsdag 13 Januari


Tjabba!(:
Idag har praktiken satt igång igen, har varit på H&M 10-17!(: Efter som min handledare ska sluta så har jag fått en ny idag eller ja jag hade henne när jag var på H&M i tvåan och så har jag förflyttas från ungdomsavdelningen till Damavdelningen, så det är där ni hittar mig varje onsdag och torsdag fram till sommaren. Ska bli kul att få vara på damavdelningen nu där det är lite högre tempo fast då ökar ju också svårighetsgraden lite men det är väl då man lär sig? annars så kände jag mig ganska så lost såhär första dagen på en ny avdelning, hittade verkligen ingenting men som tur var hade jag kassan ganska många timmar(:

Efter jag slutade så pallrade jag mig till Inpuls och tränade, jag tränade själv och det blev bara att löpa i 35 minuter. Haha men det roliga var att nu när jag var själv så hade jag som ingen att prata med och så tänkte jag som att jag kunde kolla på något tv program medans jag sprang. Men eftersom jag fick en av maskinerna som var i mitten kom jag på mig själv med att bara kolla runt och stirra på alla andra!  Haha så typiskt mig alltså x)

Sjukt coola byxor, önskar att jag hade ett par såna i min garderob också!


Nu ska jag kila,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0