Lördag 16 Januari


Hallå!(:
Gårdagskvällen var riktigt rolig!:D Jag åkte till Joel och överraskade honom med en tårta och så fick han två skitsnygga tröjor av mig!(: Sen kom det massa folk och fikade hos honom, det var inte lite fika han hade heller utan typ tre tårtor, bullar och massa kakor. Sjukt gott och jag fikade tills jag blev helt proppad:P Sen när alla hade åkt hem skulle vi se film, men jag somnade under filmen så det var ju inte det bästa x)

Klockan åtta på morgonen ringe klockan för då skulle Joel iväg till Ö-vik och kolla lule spela(: Jag stannade kvar i lägenheten och sov vidare till halv elva. Sen klev jag upp och gjorde mig frukost, så sjukt tråkigt det var att äta frukost själv. Hemma går det ju som bra ibland men nu var det helt sjukt tråkigt, så jag satt och läste på juicepaketet typ 10 gånger och tittade på alla som gick förbi x) Efter det så gick jag typ runt och lekte att det var min lägenhet och så diskade jag undan allt från igår,dammsög hela lägenheten, satt vid datorn osv. Jag blev faktiskt lite sugen på att flytta hemifrån nu, ändå tänk vad skönt det hade varit!(:

Ikväll blir det att umgås med Elina och Jokki, så vi får helt enkelt se vad vi hittar på!(:

nu ska jag kila,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: linda

GULLIGT :)

2010-01-16 @ 20:33:45
URL: http://lindahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0