Fredag 29 Januari

Tjabba!(:
Idag åkte jag in med tio över nio bussen som varje fredag eftersom jag trodde vi hade vanlig skoldag. När jag kommer till skolan så får jag höra att vi inte har dom två första lektionerna!:O Sjukt less jag blev eftersom jag hade kunnat ligga kvar i sängen och sova. Jag och Emma orkade inte vänta till sista lektionen så vi knallade in till stan. Där gjorde vi lite ärenden och jag köpte det sista till kvällens outfit!(: Sen kom mamma in till stan och då gick vi och kollade balklänningar, jag hittade den perfekta klännigen!:D Så sjukt fin den var så det blev att hyra den, hoppas nu bara allt blir helt perfekt!!!!:D

Sen följde jag med mamma och handlade på ica Maxi och sen åkte vi hem. När jag kom hem var jag helt död så tänkte ta en lite powernapp men sov i tre timmar!:O Gahhh vad stressigt allt blev eftersom jag är så sjukt seg på att göra mig klar för fest!:O

Nu sitter jag iallafall här helt klar och taggad som fan för PARTYYYYY!!!!:D Känner på mig att det här också kommer bli en awesome kväll, vi ses i dimman people!;D


Kvällen Outfit

Väst-H&M
Topp-Gina Tricot
Leggins-Vila
Skor-Scorett
Armband-H&M

Nu har jag sjukt brottom, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0