Fredag 15 Januari

Tjabba!(:
Idag är jag så sjukt glad!!!!!!:D För det första så fyller världen bästa Joel år, så ett stort GRATTIS till honom!:D För det andra så klarade jag UPPKÖRNINGEN idag!!!:D

Dagen började helt som vanligt med engelska som första lektionen och så rullade bara dagen på. Sista lektionen sa jag till läraren att jag skulle ha körlektion och till alla andra för den delen. Men så var det ju inte egentligen utan jag hade uppkörning! Jag var sjukt nervös innan och höll på att kissa på mig, men vägverket killen var ju inte alls så där farlig som jag trodde han skulle vara x) Hela körningen kändes skit bra!(: När vi svängde in på Vägverket igen kollade Vägverket killen på mig med allvarlig blick och sa sen: Grattis! Shit alltså vad glad jag blev!!!!:D Så nu är det bara den där jävla teorin kvar sen äntligen har jag också körkort!(:

Ikväll blir det att åka till Joel och fira honom!:D kommer bli skit kul för jag har köpt två jättefina presenter åt honom och bakat en hjärtformad- tårta!:D Jag är bara lite nervös eftersom det kommer dit massa folk som typ inte jag känner, men det är nog lungt x)

Ha en underbar kväll allihopa, för det ska då iallfall jag ha!:D pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: jokki

faasiken vad kul Gurra, GRATIIS! och ha det så kul ikv :D

2010-01-15 @ 23:48:24
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0