Torsdag 18 Februari


Sjukt snygg Outfit på Malin Åkerman ännu en gång!


Tjabba!(:
Idag har ännu en dag på H&M passerat och dagen har faktiskt varit riktigt rolig!(: Jag hade ju min lilla 1:a som praktikant idag igen och hon skötte sig riktigt bra och jag tror verkligen hon gillade att vara på H&M. Vi fick iallfal i uppdrag att hänga om hela accessoaravdelningen! Det är typ det svåratse jag gjort på H&M hittils. Allt ska vara i en speciell färgkombination,hänga på ett speciellt sätt och nya varor ska plockas fram osv. Ja vi kämpade med det där i fyra timmar men resultat blev jättebra!:D Min praktikant har iallfall varit jätteduktig och jobbat på bra och lärt sig snabbt. Det här var en så bra grejj att testa på, för nu har jag lärt mig lite om ledarskap i butik och fått testa på att vara handledare åt någon(:

Ikväll testade jag min nya ansiktsmask från Make Up Store som jag beställde från Belle me för ett par dagar sen. Haha när jag smörjer på den är den helt knallblå, seriöst jag såg ut som en smurf! x) Men den var skit bra, det enda negativa är typ att man luktar gammal jord och lera.

Nu signar out, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0