Tisdag 9 Februari

Tjabba!(:
Tisdagar är så otroligt sköna när vi har sovmorgon till 12:00, det gör liksom min dag typ!(: Iallfall så på skolan fick vi skriva CV första lektionen, fast jag satt dock mest vid fejjan!;) Seriöst vad damp fejjan har haft men nu har jag det nya facebook och äntligen funkar det som vanligt igen!(: Sen så hade vi idrott och då var det jag,Louise och Carro som höll i det. Vi hade lekar och lite bollspel och det gick bra. Även fast vi inte kanske hade planerat sådär jätte bra i minsta detalj. Så det var väl det enda som var lite synd men våran idrottslärare tyckte ändå det gick bra och alla verkade ha haft en väldigt rolig lektion iallfall!(:

Efter idrotten knallade jag direkt till Inpuls för ett 30 min spinningpass. Jag tänkte att nu är det bäst jag börjar ta tag i mig själv igen, har inte varit på ett spinningpass på typ en månad för nu på sistone har det bara blivit träning i gymmet. Seriöst vad jobbigt det var, det var som att jag hade tappat all kondis och var typ helt slut efter passet!:O Så nu ska jag väl försöka komma igång igen på riktigt(:

Ikväll har jag kollat det nyaste avsnittet av One Tree Hill, åhh vad bra det var men ändå sjukt sorligt typ. Det känns verkligen som Amanda sa att One Tree Hill är som en helt ny serie nu, men det är ändå så bra så man måste fortsätta följa det!;D haha

Åh vad jag saknar det gammla One Tree Hill, måste typ börja kolla om alla säsonger snart!


Nu ska jag kila,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0