Onsdag 10 Februari

Tjennare!(:
Idag var jag på H&M som vanligt, började redan 08:30 för jag skulle vara med på ett möte. Jag var så sjukt trött så jag höll på att somna, inte för att det var ointressant eller så men jag var bara så himla trött! Annars har dagen varit bra förutom att jag jobbat på som tusan, har gjort 7 skyltdockor! Är helt slut i armarna efter att ha lyft dom där fram och tillbaka och hela dagen, för dom är ju inte direkt lätta:O Så i princip alla skyltdockor på hela damavdelningen har jag gjort nu(: Alla blev iallfall helt bra, nu är det ju mycket mer vår och sommar på kläderna så skyltdockorna blir mer färgglada också. Det var väldigt viktigt att få upp alla eftersom det är säsongspremiär imorgon!(:

Just det måste berätta en rolig sak som jag gjorde idag eller snarare lite oväntad. Jag åkte buss hem som vanligt och så satt jag och pluggade lite engelska och försökte förstå det där med adjektiv och adverb. Iallfall så hoppad Emma i Amandas klass på bussen, då frågade jag henne om hon kunde förklara det där för mig eftersom jag vet att hon är supersmart! Hon var sjukt snäll och förklarade allt så nu fattar jag äntligen, Tack ännu en gång!:D

Jag vill se den här på bio, någon som är på?:)



Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: emmaaaaaaaaaaaaaa

Ja antalle!!

2010-02-10 @ 23:07:37
URL: http://emmaenbom.blogg.se/
Postat av: Amanda L

emma is da braaaiiin! haha

jag har reserverat 5 platser till fredag kl 18.00, vill såååå gärna se den! hade tänkt fråga dig, jenny, jokki å elina om ni ville följa å se den :D

2010-02-10 @ 23:58:53
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0