Måndag 15 Februari

Hallå!(:
Ny vecka och nya tag, skolan har rulllat på som vanligt idag med mentorstid på morgonen. Där vi bland annat pratade lite om studenten. Man blir alltid lika taggad när det ämnet kommer upp!:D Det är ju inte alls så långt kvar och med massa lov så kommer ju tiden gå sjukt snabbt! Annars så fick vi inte tillbaka engelska provet idag för att våran lärare prioriterade oss sist....

Nu sitter jag här i Rosvik hos Joels mamma och pappa, vi har varit här hela kvällen och kommer tillbringa natten här när vi ändå ska till Piteå imorgon. Jag åt iallfall min första semla här för i år, sjukt goda semlor Joels mamma hade bakat!(: Sen kollade vi såklart Kalla som tog OS-Guld, sjukt nice!:D

Sjukt fin klänningen, en sån här hade jag gärnat ägt och tagit med mig till Alanya!


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0