Fredag 26 Februari

Hallå!(:
Första dagen på Sportlovet började med att jag och Jenny begav oss till Inpuls för ett hårt träningspass i gymmet!(: Det var riktigt skönt att få träna av sig litegrann. Sen knallade vi in till stan och mötte upp Joel, vi gick och kollade runt i alla butiker och Joel var storshopparn idag!;) Själv kom jag bara hem med en topp för ovanlighetens skull x) Sen så tog jag två bussen hem själv eftersom att Jenny träffade Alex och hängde med honom. Väl hemma tog jag mig en lång dusch och gjorde ett riktigt hemma-spa med hårinpackning, ansiktsmask, rakade benen, målade naglarna, plockade ögonbrynen och plattade håret! Sjukt skönt vare!(:

Ikväll har jag hängt med Jenny, Amanda och Jokki!(: Ví har bara chillat på och kollat lite OS och sett filmen Bandslam, den var helt okej bra förutom att jag tog mig en lite powernap mitt i filmen;)


Nu sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0