Tisdag 21 December

Hallå!
Dåligt bloggande men jag har helt enkelt inget intressant att skriva just nu för det enda jag gör är typ att jobba!:P
 
Igår ringde chefen och väckte mig och då var det bara att hoppa in och jobba 12-18:15!(: Det gick bra förutom att jag och Emmelie E fick stå i kassan precis hela dagen så sista timmen var vi ganska så trötta och skrattade åt precis allting och våra hjärnor var som mos:P


Idag har jag haft en heldag jobb 9:45-18:15, men det gick bra det med!(: Förutom att det var ganska kaos såhär i slutet av julruschen, plus att vi håller på med all rea som ska fram till mellandagarna så butiken är väl inte så snygg just nu:P Men jag fick bara hålla på med nedstättningarna idag förutom på eftermiddagen då det blev hur mycket folk som hellst! Fick iallfall en trevlig lunch på Mat & Prat med Emmelie B och Emmelie E, sjukt roliga tjejer dom där två!(:

Ikväll har jag varit helt slut så den ända nyttan jag har gjort är väl att ta hand om allt tvätt som vi inte hunnit med att vika in i garderoberna. Efter det har jag intagit soffan hela kvällen och kollat Ensamma Hemma 2, såg ju 1:an för någon dag sen men 2:an är nog snäppet bättre!:p helt otroligt smart grabb det där, även fast det bara är på film;)


Nu är det tack och Godnatt för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0