Tisdag 14 December

Tjena!
Idag vaknade jag av att Amanda ringde mig vid kvart i tio, haha var verkligen helt borta i telefonen:P Men det jag uppfattade var att Jokki skulle landa på Kallax om en halvtimme och att det var bråttom, så det var bara att hoppa i kläderna och göra sig klar. Jag, Jenny och Amanda begav oss till Kallax, där träffade vi Jokkis mamma och moster som väntade ivrigt men som tur var för oss så var planet lite försenat så vi hann dit i tid!(: Åhhh vad kul det var att träffa Jokki igen, det blev mycket tårar och många skratt men nu är hon äntligen hemma igen, nu vill jag bara träffa henne igen snart och höra om allt hon har att berätta!:D

Annars så har jag varit till vårdcentralen idag med mitt öga, det har blivit sådär uppsvelt igen som jag hade i somras, men jag fick bara en salva som jag ska smörja på så ska allt vara bra om några dagar igen!(: Tur att svullnaden har gått ner nu och att det bara är tort och lite prickigt på ögonlocket för annars hade jag burit solglasögon 24/7!

äh nu har jag inge mer vettigt att skriva, herrå!

Kommentarer
Postat av: jokki

så grymt skönt att se er på flygplatsen!!

2010-12-15 @ 19:26:28
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0