Söndag 19 December

Tjena!

Lördag: Jobbade hela lördagen och det var fullt ös på stan om jag säger så:P Sista helgen innan julafton så ni kan ju tänka er själv. Jag var så trött så att jag höll på att svimma där i slutet, hektisk lördag helt enkelt!

Min lördagkväll blev inte riktigt som jag tänkt mig...


Idag är det 4:e advent, shit det är ju bara några dagar kvar till julafton! Tiden verkligen bara springer iväg och jag hinner då inte alls med:P Annars så har vi haft tvättstuga i dag klockan 7! Japp det var bara att stiga upp och tvätta men jag sov mellan varven när jag inte var nere i tvättstugan, annars hade jag aldrig orkat leva idag:P

Blev en sväng på stan sen med Jolle och inhandla dom sista julklapparna, skönt att vara klar med det också!(: Och så fick jag även en tidig julkalpp av Joel;)

Efter stan blev det hämtmat som inte alls var så gott, men ibland blir man för lat för att laga mat:P Kollade även Ensamma hemma 1, haha så bra och så otroligt smart unge! Sen kom Jenny och Alex och hälsade på en sväng, trevligt värre(: När dom åkte satte vi oss i soffan med chips och slog på julfilmen Love Actually, finns ingen bättre julfilm och den är bara så söööööt!:D


Nu ska jag borsta tänderna, Herrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0