Onsdag 29 December

Tjabba!
Idag började jag dagen med att gå på stan med Jenny och leta en present åt Amanda som blir stor idag!(: Vi hittade några riktigt bra som jag tror hon kommer bli störtnöjd över:P Sen hann vi med att gå lite på stan också, men Rean orkade jag inte kolla och jag har inte ens kollat den något för att jag jobbar hela tiden.. Men snart kommer ju alla vårnyheter in i butikerna!(: Blev jobb då 14-18:15, bortskämd jag kände mig med ett sånt kort pass!(:

Efter jobbet mötte jag upp Joel och så åkte vi hem till mamma och pappa!(: Jag fick äta en riktigt god kycklingsoppa som mamma gjort, mumms! Sen åkte vi tilll Amanda och fikade födelsedagsfika och även Jenny och Jokki var där!(: Grattis igen Amanda på din stora dag!!:D

Amanda fick Taylor Swift nya skiva som hon blev helt galet glad av att få, just det om jag inte sagt det så ska jag, Jenny och Amanda se henne i NORGE den 8 Mars!!!


Nu ska jag sova, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0