Måndag 6 December

Hallå!
Helt galet sov till halv 12 idag!:O alltså jag var verkligen dö trött, och om jag inte blivit väckt hade jag typ kunnat sova 3 timmar till. Idag har jag bara varit hemma hela dagen och inte alls gjort något vettigt:
- Tagit igen några avsnitt av julkalendern
- Tagit igen något avsnitt av Kenza & Tyras show
- Tagit igen bloggläsning av mina 100 bloggar jag läser

Har haft söndag i mitt huvud hela dagen, kanske just därför jag haft en sån slappardag:P Annars så är jag verkligen sjukt less på att inte ha någon bil, man kan ändå typ inte göra något utan bil även fast jag bor mycket närmare stan nu! Så kan inte någon vänlig själ ge mig en bil och gärna NU tack!(: Hade även behövt ett nytt träningskort, för nu när det är vinter är det ju bara kallt att träna ute!
 +

Nu ska jag gå och se vad min pojke gör, pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0