Lördag 11 December

Halloj!
Jobbat idag också 12-17, men usch så trött jag var  efter att bara sovit 4,5 timme (ne jag kunde verkligen inte sova). Det var lördagsrusch + julrusch så det var mycket folk i farten idag på stan, men som sagt det var bara att pinna på som vanligt på jobbet!(: Efter jobbet kom Joel och hämtade mig för vi har fått låna mamma och pappas lilla bil under helgen, sen åkte vi till Tobbes mamma och kollade hockeyn men det var inte mycket att se på! dags för uppehåll Luleå!

Ikväll har jag och min Joel bara varit hemma och myst i soffan!(: Båda har jobbat så mycket den här veckan så vi var helt slut, jag har jobbat 6 av 7 dagar och det känns:P Så vi installerade oss hemma med pizza, cola och Sex And The City filmen!(:Myyyys!

Var bara tvungen att shoppa idag eftersom jag hade 25% + 10%, erftersom vi har clubdag idag!


Dags att kolla dagens julkalender sen väntar sängen, Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0