Fredag 3 December

Halloj!
Just nu sitter jag här med musiken på högsta volym och lyssnar på Bruno Mars bästa låt Just the way you are, så går det när man är ensammen hemma:P Joel började jobba 12 och sen dess har jag varit själv, har pysslat med att göra massa tjejgrejjer. Duschat, rakat benen, plockat ögonbrynen, sminka mig, filat och målat naglarna, platta håret så nu är jag en fräsch tjej igen(: Sitter här och väntar på att klockan ska närma sig 6 så jag kan åka in till H&M där vi ska träffas först hela H&M-gänget och sen vidare till Färjan för Julbord(:

Här får ni en liten smygtitt på min outfit! (Sämst bild)


Nu ska jag börja kila, pusss!


Kommentarer
Postat av: jokki

fan vad lyx med julbord på färjan! Ha det så bra min älskade vän, snart ses vi :D

2010-12-04 @ 07:54:01
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0