Torsdag 19 Augusti

Tjabba!(:
Idag har jag jobbat som vanligt men skönt att jag bara har 4 timmars pass varje dagen resten av veckan(: Det enda ngativa är att då har man ingen rast och jag dör nästan alltid av hunger den där sista timmen eftersom man nästan aldrig hinner äta lunch innan:P

Dagens Outfit

Tröja-Vila
Leggins- Monki
Skor- Convers
Väska- Accent
Klocka- D&G

Efter jobbet blev det hem och äta middag, sen tillbaka till stan för att Joel hade korpenmatch. Men jag stanade här i längeheten för att jag var så död, tog en powernap medan han var borta och det var ganska så skönt!(:

Sen följde jag med grabbarna på Donken, har inte varit där på hela sommaren men nu är det andra dagen i rad, vad hände med det! Skärpning här! Efter det blev det att kolla film med grabbarna, Farsan såg vi och den var inte typ en av dom bästa filmer jag sett men helt okej(: Men det bästa i hela filmen är ju ändå Machosallad;p Hahah jag dööör, ni mste se det klippet på tuben för ni kommer också döö av skratt;)

Haha rolig film ändå!


Nu sova på momangen, Natti!(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0